Keahlian ini hanya untuk Bangsa Negara Sabah yang PERCAYA, YAKIN dan MAHU MENJADI SEBAHAGIAN DARIPADA SEJARAH yang memperjuangkan KEMERDEKAAN NEGARA SABAH melalui RSNB.

Setelah permohonan anda diluluskan, nombor keahlian akan diberikan. Dengan nombor keahlian ini, pihak RSNB akan menjemput anda untuk menyertai Kumpulan Tertutup Facebook RSNB.

Melalui kumpulan tertutup ini, suai kenal akan dilakukan, dan informasi tentang bagaimana perjuangan ini mampu dijayakan akan dilakukan didalam kumpulan tertutup khas untuk ahli-ahli RSNB yang berdaftar sahaja.

Sesi perbincangan melalui Live Video juga akan dilakukan selari dengan keperluan perbincangan nanti.

Keahlian ini dibuka seawal umur 13 tahun dan keatas.

Jadi, anak-anak muda diluar sana, sertailah perjuangan ini kerana perjuangan Kemerdekaan ini adalah untuk dihadiahkan kepada anda semua.

Generasi Muda Negara Sabah yang berumur 20 tahun dan keatas, anda semua perlu memikul tanggungjawab bagi memastikan masa depan Bangsa Negara kita terjamin. Jaminan itu hanya mampu dicapai apabila kuasa politik Tanah Air Negara Sabah berada didalam genggaman Bangsa kita, iaitu Bangsa Negara Sabah.

Ini bermaksud, Kuasa Kedaulatan dan Kuasa Kemerdekaan bukan lagi dipegang oleh malaya tetapi dipegang oleh Bangsa kita yang bakal dikenali sebagai Bangsa Negara Republik Sabah Borneo Utara!

Sila klik ini untuk mendaftar >>>DAFTAR KEAHLIAN RSNB<<<

Post a Comment

  1. Sangat setujuh jika RSNB menuntut kuasa otonomi dari Malaysia

    ReplyDelete
  2. Adakah maklumat butiran data keahlian di sini tidak dibocorkan atau dicapai oleh mana-mana pihak ketiga?

    Kita tidak mahu kerajaan Malaysia atau mana-mana pihak dapat mengetahui siapa ahli (Rakyat) dalam Kerajaan dalam buangan ini.

    ReplyDelete

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.